اخبار بازی

اطلاعات داستانی بازی Borderlands 3 لو رفت

اطلاعات داستانی بازی Borderlands 3 لو رفت

وی جی مگ: چند هفته پیش پیش مراسم The Game Awards 2018 برگزار شد و باز هم شاهد رونمایی از بازی Borderlands 3 نبودیم. با این حال چندی پیش تصاویری از شخصیت‌ها و کلاس‌های آن فاش شد و اکنون نیز اطلاعات داستانی بازی Borderlands 3 منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد داستان بازی سوم Borderlands روی چهار Vault Hunter جدید در مقابل شخصیت‌های قدیمی تمرکز می‌کند. در حالی که در عناوین قبلی مجموعه Borderlands همواره روی یک Vault واحد و بزرگ تمرکز می‌شد اما موارد لو رفته از اطلاعات داستانی بازی Borderlands 3 بیان می‌دارند که ظاهرا این مورد در نسخه سوم تغییر خواهد کرد و شاهد وجود چندین Vault به طور همزمان در بازی خواهیم بود. چنان‌چه نسخه دوم را تجربه کرده باشید می‌دانید که در انتهای بازی نقشه‌ای را رونمایی می‌شد که در آن چندین Vault جدید برای اکتشاف در دسترس قرار می‌گرفتند.

در رابطه با کلاس‌های بازی باید اشاره داشت کلاس Siren با تغییراتی همراه شده و بیشتر روی درگیری‌های تن به تن تمرکز می‌کند. کلاس Soldier از ربات Mech برای به‌ کارگیری مهارت‌های خود استفاده می‌کند. کلاس Assassins به مانند قبل بوده اما Beast Master کلاس جدیدی است که به نسخه سوم اضافه شده. کلاسی که یادآور کلاس Hunter در عناوین قبلی می‌شود.

در انتها باید اظهار کرد تمامی این جزئیات در حال حاضر اطلاعات غیررسمی محسوب می‌شوند. البته تردیدی وجود ندارد نسخه سوم Borderlands توسط استودیو Gearbox در حال توسعه بوده و دیر یا زود از آن رونمایی خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − پانزده =