اخبار بازی

ناامیدی طرفداران از معرفی نشدن Borderlands 3

ناامیدی طرفداران از معرفی نشدن Borderlands 3

وی جی مگ: مراسم The Game Awards شب گذشته برگزار شد و باز هم خبری از Borderlands 3 نبود. بسیاری از شواهد حاکی از آن بودند که نسخه جدید این عنوان اول شخص شوتر در مراسم انتخاب بهترین عناوین سال رونمایی می‌شود که باز هم این اتفاق صورت نگرفت. اما معرفی نشدن Borderlands 3 این بار طرفداران این مجموعه را به شدت عصبانی و ناراحت کرده است.

به گزارش وی جی مگ، اصل قضیه بدین شرح است که در چند وقت اخیر و تا پیش از برگزاری مراسم The Game Awards، رندی پیچورد مدیر استودیو Gearbox به شکل‌های مختلف و گوناگون به عدد سه در پست‌های خود در توییتر اشاره می‌کرد. این مسئله باعث شده بود طرفداران مطمئن شوند بازی Borderlands 3 به‌زودی معرفی می‌شود و بهترین مکان برای رونمایی از آن هم رویداد The Game Awards به شمار می‌رفت. همان‌طور که در جریان هستید خبری از این بازی در رویداد مذکور نشد و اکنون طرفداران این مجموعه به صفحه رندی پیچفورد حمله برده و به شکل‌های گوناگون ناراحتی و عصبانیت خود را از معرفی نشدن Borderlands 3 ابراز کردند.

اشاره متعدد پیچفورد به عدد سه در توییت‌های اخیر و معرفی نشدن بازی مورد بحث بر میزان خشم طرفداران اضافه کرده است. زیرا آن‌ها معتقد هستند مدیر Gearbox آن‌ها را دست انداخته و به نوعی مسخره کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =