اخبار بازی

به‌زودی شاهد معرفی بازی Borderlands 3 خواهیم بود

به‌زودی شاهد معرفی بازی Borderlands 3 خواهیم بود

وی جی مگ: در حالی که می‌دانیم نسخه جدیدی از بازی اول شخص شوتر نقش‌آفرینی Borderlands در حال ساخت است اما تاکنون به طور رسمی شاهد معرفی بازی Borderlands 3 توسط استودیو سازنده یعنی Gearbox نبودیم.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه به یاد داشته باشید تا پیش از E3 2018 شایعات زیادی پیرامون معرفی این اثر در نمایشگاه مذکور وجود داشتند که البته به جایی نرسیدند. با این حال انتشار گزارش مالی شرکت 2K در چند ماه پیش فاش کرده بود این بازی بین بازه زمانی بهار 2019 تا ابتدای سال 2020 عرضه خواهد شد. به دنبال تمامی این موارد مدتی قبل یک چنل یوتیوب به نقل از دو منبع مدعی شده بود Borderlands 3 در مرحله اضافه شدن زبان‌های مختلف قرار دارد بنابراین عرضه آن در سال 2019 دور از انتظار نخواهد بود.

چنان‌چه بازی برای سال 2019 برنامه‌ریزی شده باشد بنابراین معرفی آن باید به زودی صورت بگیرد. از طرفی دیگر مدیر مجموعه Gearbox یعنی رندی پیچفورد که همواره سرنخ‌های مختلفی در خصوص معرفی نسخه سوم این بازی ارائه می‌کند در چند وقت اخیر در توییت‌های خود به دفعات مکرر به عدد سه اشاره کرده است. این شخص در جدیدترین توییت خود نوشت «احساس زمانی وجود دارد که نمایشگاه E3 دوباره تمام شده است.» هنوز مقصود از این عبارت مشخص نیست. شاید منظور بدین شرح باشد طرفداران به مانند E3 منتظر معرفی نسخه سوم در رویداد The Game Awards در 6 دسامبر هستند که البته در برنامه آن جایی ندارد. شاید هم اوضاع برعکس بوده و سرانجام شاهد معرفی بازی Borderlands 3 در رویداد نام‎برده خواهیم بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =