اخبار بازی

در گذشته قرار بود سازندگان Borderlands روی Halo 4 کار کنند

در گذشته قرار بود سازندگان Borderlands روی Halo 4 کار کنند

وی جی مگ: بعد از جدایی Bungie از مایکروسافت، مسئولین این کمپانی با سوال بزرگی روبرو بودند که چه استودیویی در آینده روی مجموعه محبوب آنها یعنی Halo کار می‌کند. هرچند این وظیفه نهایتا برعهده 343Industries قرار گرفت اما باخبر شده‌ایم که در گذشته قرار بود سازندگان Borderlands روی Halo 4 کار کنند.

به گزارش وی جی مگ، بانی راس از استودیو 343Industries در گفت و گوی اخیر خود با وبسایت IGN توضیح داده که بعد از جدایی Bungie از مایکروسافت، مسئولین این کمپانی تصمیم روشنی برای آینده مجموعه Halo نداشتند. یکی از گزینه‌های آنها اعتماد به سازندگان Borderlands یعنی استودیو Gearbox بود. استودیویی که با مجموعه Halo غریبه نبود و در گذشته روی پورت نسخه PC قسمت اول این سری کار کرده بود.

این در حالی است که گزینه دیگر پایان کار مجموعه بازی Halo بود. با این وجود نحوه اتمام Halo 3 تقریبا باعث شد که آنها چنین تصمیمی را اتخاذ نکنند. نهایتا اما هیچ‌کدام از این گزینه‌ها مورد توجه مایکروسافت قرار نگرفتند و ساخت Halo 4 برعهده استودیو داخلی آنها یعنی 343Industries قرار گرفت که بانی راس در شکل‌گیری آن نقشی اساسی داشت.

در حال حاضر قسمت جدید این مجموعه با نام Halo Infinite در حال ساخت و شایعات بسیاری وجود دارد که نه تنها برای پلتفرم‌های این نسل عرضه می‌شود بلکه در سال 2020 در اختیار نسل آینده Xbox نیز قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =

  • خدا رو شکر کار نکردن وگرنه فچ کوئست میکردن هیلو رو????
    ینی به معنی واقعی کلمه بازیش بده…
    من سوال اینه
    چرا انقدر طرفدار داره…..حالا شوتینگش بد نیست ولی واقعا کسالت بار بازیش
    فقط حیف دلاری که حروم شد?