اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از Borderlands: Game of the Year Edition برای PS4 و Xbox One

نشانه‌ای جدید از Borderlands: Game of the Year Edition برای PS4 و Xbox One

وی جی مگ: انتشار لیست تروفی‌های کنسول PS4 نشانه‌ای جدید از Borderlands: Game of the Year Edition برای PS4 و Xbox One است که به تازگی لو رفته و به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، لیست مورد بحث توسط یکی از کاربران فروم Reddit به نام DeftonesBandPSN منتشر شده که پیش از این در هفته جاری لیست تروفی‌های بازی Devil May Cry 5 را هم به اشتراک گذاشته بود. پس از ماه می سال گذشته و هم‌چنین ماه قبل، این سومین باری است که سرنخی جدید از Borderlands: Game of the Year Edition برای PS4 و Xbox One کشف شده است. در حالی که هنوز چنین نسخه‌ای از سوی استودیو Gearbox معرفی نشده و دو مورد قبل نیز چندان منابع قابل اتکایی نبودند اما این بار با توجه به این که از تروفی‌های PS4 به عنوان منبع نام برده شده می‌توان مطمئن بود چنین پروژه‌ای وجود خارجی دارد.

براساس اطلاعات و تصویری که از این کاربر در Reddit منتشر شده بازی Borderlands: Game of the Year Edition دارای 81 تروفی بوده و هم‌چنین به همراه بازی اصلی، شامل تمامی بسته‌های الحاقی آن نیز می‌شود. همان‌طور که در جریان هستید نسخه اول Borderlands تنها قسمت از این مجموعه است که روی پلتفرم‌های نسل فعلی در دسترس نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هفده =