اخبار بازی

افزایش احتمال ساخت بازی Evil Dead

افزایش احتمال ساخت بازی Evil Dead

وی جی مگ: علاقه‌مندان به آثار کلاسیک ژانر ترس احتمالا به خوبی با مجموعه Evil Dead آشنا هستند. مجموعه‌ای که توسط سم رمی کارگردان سه‌گانه اصلی Spider-Man ساخته شده بروس کمپل نقش اصلی آن را برعهده داشت. امروز اما کمپل در توئیتر خود پاسخی به یکی از طرفدارها داده که باعث افزایش احتمال ساخت بازی Evil Dead شده.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرهای توئیتر در این شبکه اجتماعی از کمپل سوال کرده که آیا شانسی برای بازی Evil Dead وجود دارد و این بازیگر قدیمی هالیوود نیز به او پاسخ مثبت داده. البته این اولین بازی Evil Dead نخواهد بود تاکنون قسمت‌های مختلف این مجموعه در صنعت بازی طی سال‌های 2000 و 2003 منتشر شده.

هرچند معمولا اظهار نظر بازیگرها در این زمینه خاص اعتبار چندانی ندارد اما نام کمپل برای سال‌هاست که با مجموعه Evil Dead گره خورده و این بازیگر حتی در سریال تلویزیونی Ash vs Evil Dead که چندی پیش ساختش متوقف شد نیز ایفای نقش کرده.

از سویی باید این مسئله را نیز در نظر گرفت که بروس کمپل یکی از تهیه‌کننده‌های مجموعه Evil Dead است از این سو ممکن است اطلاعاتی درباره بازی Evil Dead داشته باشد که تاکنون آنها را به صورت عمومی به اشتراک نگذاشته. این نکته را نیز در نظر بگیرید که سال گذشته شایعه‌ای در همین زمینه منتشر شد که بازی Evil Dead مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =