اخبار بازی

پایان همکاری سازندگان بازی Destiny با کمپانی Activision

پایان همکاری سازندگان بازی Destiny با کمپانی Activision

وی جی مگ: استودیو Bungie به صورت رسمی تایید کرد که قرارداد همکاری آنها با کمپانی Activision به پایان رسیده و حالا سازندگان بازی Destiny به عنوان مالک این اثر شناخته شده و در آینده می‌توانند روی آن کار کنند.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار این خبر در وبسایت رسمی Bungie منتشر شده اما در اصل شامل بیانیه‌ای مشترک میان این استودیو و کمپانی Activision به عنوان ناشر بازی Destiny است. کمپانی که از این پس هیچ کنترلی روی این اثر نداشته و نقشی نیز در انتشار نسخه‌های بعدی نخواهد داشت.

استودیو Bungie به عنوان سازندگان بازی Destiny در همین راستا اعلام کرده‌اند که توسعه این مجموعه متوقف نمی‌شود و آنها همچنان برنامه از پیش اعلام شده برای انتشار محتوای جدید بازی Destiny 2 را طبق برنامه دنبال خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که در حال حاضر مالکیت بازی Destiny برعهده استودیو Bungie قرار دارد و احتمالا آنها در صورت ساخت نسخه سوم به سراغ کمپانی دیگری برای انتشار بازی خود می‌روند. این روزها Activision شرایط خوبی را دنبال نمی‌کند و جدای از تغییرات مدیریتی شاهد این مسئله هستند که برخی از استودیوها زیر مجموعه آنها نیز وارد حواشی عجیبی شده‌اند.

در گذشته سازندگان بازی Destiny اعلام کرده بودند که جدای از همکاری خود با Activision برای توسعه Destiny، قرارداد همکاری نیز با کمپانی چینی NetEase امضا کرده‌اند. حالا باید دید که آنها برای فعالیت‌های آینده خود به سراغ چینی‌ها می‌روند یا کمپانی دیگری را انتخاب می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 6 =

  • خدا را شکر اکتی رفت. امیدوارم بانجی پول چشمشو کور نکنه ودستینی بعدی شرافتمندانه با داستان خوب و قابل قبول باشه و با dlcهای بی محتوا جیب گیمرها را نزنه

  • بله بله بله
    بینندگان عزیز میبنید که دستنی 3 از مصدومیت بازگشته و باید منتظر بمونیم ببینیم آیا میتونه یه بازی درست درمون از خودش نشون بده یا همون آش و همون کاسه اس.
    البت اگر مایکروسافت نخرتش و مثل اکتیویژن نابودش نکنه.

    • یه کم اغراق نکردید آقا میثم؟بهترین ساخته بانجی چی بود؟یا بهتره بگم کدوم هیلو بود؟هیلویی که با مالکیت مایکروسافت منتشر شد و کل صنعت گیم به خصوص بخش مولتی پلیر رو متحول کرد.البته که مایکروسافت هم حسابی از این معامله سود برد و برای بخش سرگرمیش یک سمبل پیدا کرد.الان همه طرفدار های هیلو از خداشونه مایکرو بانجی رو بخره اون وقت شما میگید مایکرو بانجی رو نابود میکنه؟

      • چرا کمی پیاز داغشو زیاد کردم. البته یه ذره اسلوب کاری مایکرو تو این سالها عوض شده و دیگه مثل زمان XBOX original و یا اوایل نسل هفتم عمل نمیکنه. تو نسل هشتم روی شرکتهایی که خرید وسرمایه گذاری کرد فقط ضرر بود و بازیهای ضعیف. :yes: :yes:

  • چه خبرتونه؟؟؟؟ چه خبرتونه؟؟؟؟؟؟ #دولت_بهار :laugh:

    همه چرا دارن میرن؟ بی صبرانه منتظر پادکستم ببینم نظر کارشناسی شما درمورد این جدایی ها چیه؟ بدون اکتیویژن جهانخوار هم میتونن فروش داشته باشن؟ و از اون طرف اکتیویژن چی میشه با این جدایی ها؟

  • آخیش-از دست اون اکتیویژن نامرد خلاص شدیم رفت
    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
    ??????????
    دیگه خبری از سیاست های پول پرستی اکتیویژن در دستینی نخواهد بود و باید منتظر دست و دلبازی بانجی واسه طرفدار ها باشیم