اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بتا بخش Blackout بازی Call of Duty Black Ops 4

اعلام تاریخ عرضه بتا بخش Blackout بازی Call of Duty Black Ops 4 1

وی جی مگ: به تازگی استودیو Treyarch اعلام کرد که قرار است یک بخش جدید به نام Blackout به بتای بازی Call of Duty Black Ops 4 اضافه کند که اولین مود Battle Royal در تاریخ این فرانچایز محبوب است.

به گزارش وی جی مگ، بعد از مدتی تاریخ انتشار این مود اعلام شد. تیم سازنده بازی در تویتی اعلام کرد که مود Blackout در تاریخ 10 سپتامبر برای کنسول‌ PS4 در دسترس خواهد بود و مدتی بعد برای پلتفرم‌های PC و Xbox one نیز منتشر خواهد شد. البته تاریخ عرضه این مود برای این دو پلتفرم‌ دیگر مشخص نشده است. البته اگر این بخش به خوبی عمل کند، در مدت‌زمان کوتاهی در دسترس پلتفرم‌های دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که می‌دانید مود Battle Royale بسیار محبوب شده است و بسیاری از طرفداران این فرانچایز با خود این سوال را می‌پرسند که آیا این مود می‌تواند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد یا خیر.

کارگردان بازی یعنی David Vonderhaar می‌گوید که هر کس که روی این بازی کار می‌کند و یا آن را بازی می‌کند سعی می‌کند داستان خود در مورد بازی را به اشتراک بگذارد. امکان دارد که ببرید یا یک مرگ بد را تجربه کنید. ممکن است مرگ شما روی زمین، دریا و یا به وسیله وسیله‌های نقلیه‌های هوایی و یا به روش‌های غیر منتظره باشد و حتی می‌تواند بسیار بامزه باشد! به هر حال وقتی که بازی تمام می‌شود و پلیر‌ها در مورد اتفاقات داخل بازی صحبت می‌کنند، می‌فهمید که این یک بازی خاص است.

تهیه‌کننده ارشد بازی یعنی Yale Miller در مورد این مود گفت: تیم سازنده لحظه‌های مسخره و بامزه بسیار زیادی را هنگام بازی کردن این مود تجربه کرده است. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که این لحظه‌ها را در ماه سپتامبر با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بازی Call of Duty Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 8 =