اخبار بازی

احتمالا بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت 60 فریم اجرا نمی‌شود

احتمالا بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت 60 فریم اجرا نمی‌شود

وی جی مگ: بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 تحت نام Blackout در چند روز آینده در دسترس افرادی که بازی را پیش خریده کرده بودند روی کنسول PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. در همین راستا جزئیاتی از بازی منتشر شده اعم از اندازه نقشه، حضور زامبی‌ها در این بخش و نکته دیگری که چندان خوش‌حال‌کننده نخواهد بود. احتمالا بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا نخواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، دیوید وندرهار کارگردان طراح بازی در مصاحبه با وبسایت Game Informer اظهار کرد بخش Blackout می‌تواند روی فریم‌ریت 60 اجرا شود و همواره هدف سازندگان بازی نیز رسیدن به این نرخ فریم بوده است. با این حال ممکن است سازندگان نتوانند به  این هدف به صورت کامل دست پیدا کنند و از این رو بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا نشود. البته لازم به ذکر است Black Ops 4 روی 30 فریم بر ثانیه قفل نخواهد شد.

هنوز مشخص نیست قابلیت اجرای بازی به صورت 60 فریم روی کدام پلتفرم‌ها غایب باشد. با این حال نقشه 80 نفری برای حالت بتل رویال، وجود وسایل نقلیه و زامبی‌ها از جمله مواردی بوده که توسط سازندگان بازی مورد تایید قرار گرفته است. تست بتا بخش Blackout از تاریخ 10 سپتامبر برای PS4 و از تاریخ 15 سپتامبر برای PC و XBOX ONE در دسترس قرار می‌گیرد. از تاریخ 16 سپتامبر هم بتا به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. عنوان Call of Duty: Black Ops 4 برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC توسط استودیو Teryarch در حال توسعه بوده و برای عرضه در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =