اخبار بازی

تعداد گیمرهای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد

تعداد گیمرهای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد

وی جی مگ: به دنبال معرفی Call of Duty: Black Ops 4 و بخش جدید بتل رویال آن تحت عنوان Blackout، یکی از پرسش‌های اصلی پیرامون آن بدین شرح بود که تعداد گیمرهای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 چه تعداد است.

به گزارش وی جی مگ، به لطف مصاحبه انجام شده توسط وبسایت Game Informer مشخص شد در حین برگزاری تست بتا بازی 80 پلیر می‌توانند به درون نقشه بازی هجوم ببرند. با این حال این آمار شاید به جزئیات و تعداد پلیرهای بخش بتل رویال بازی در محصول نهایی اشاره نکند. آقای دن بانتینگ یکی از مدیران استودیو Treyarch در گفتگوی خود اظهار کرد تست اصلی به عمل آمده از بخش Blackout با 100 پلیر انجام شده بود و این دقیقا برابر با تعداد پلیرهای عناوین دیگر بتل رویال هم‌چون Fortnite و PUBG است. در نسخه بتا کمی ظرفیت گیمرها کاهش یافته با این هدف که گیم‌پلی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت نرم و روان اجرا شود و عملکرد فنی آن دچار مشکل نشود.

به‌علاوه اولین تصویر از حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز انتشار یافته که آن را در بالا مشاهده می‌کنید. در حالی بتا بازی در روز دوشنبه هفته آینده برای کاربران PS4 در دسترس خواهد گرفت این دسترسی برای پلیرهای XBOX ONE و PC در روز 14 سپتامبر مهیا خواهد شد. عنوان Call of Duty: Black Ops 4 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت بوده و برای عرضه در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) برنامه‌ریزی شده است

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =