اخبار بازی

گیمرها بیشتر از Red Dead Redemption 2 منتظر Black Ops 4 هستند

گیمرها بیشتر از Red Dead Redemption 2 منتظر Black Ops 4 هستند

وی جی مگ: در حالی که تا چندی بیش به نظر می‌رسید ساخته Rockstar Games بیشترین توجهات را در میان عناوین انتهایی سال به خود اختصاص خواهد داد اما گزارش جدید منتشر شده از سوی Nielsen بیان می‌دارد گیمرها بیشتر از Red Dead Redemption 2 منتظر Black Ops 4 هستند و جدیدترین نسخه از Call of Duty مورد انتظارترین بازی آخر سال محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، براساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی Nielsen Game Rank که شامل 6 هزار شرکت‌کننده و رای بوده مشخص شد بازی Call of Duty: Black Ops 4 مورد انتظارترین بازی سال به شمار می‌رود و گیمرها برای این بازی بیشتر از Red Dead Redemption 2 انتظار می‌کشند. پس از آن نیز ساخته Rockstar Games با اختلافی اندک در مکان دوم قرار دارد. از دیگر بازی‌های موجود در این نظرسنجی می‌توان به عناوینی محبوبی نظیر Battlefield 5 اشاره کرد که در جایگاه سوم قرار دارد. Fallout 76 و Assassin’s Creed Odyssey نیز با اختلاف کمی در مکان‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

در قسمت بازی‌های انحصاری اوضاع جالب‌تر می‌شود زیرا براساس نتایج به دست آمده 100 درصد مخاطبین مشتاق و منتظر تجربه Spider-Man بازی انحصاری PS4 بودند. در مقابل برای Forza Horizon 4 که عنوان انحصاری مایکروسافت و Xbox One محسوب می‌شود 84 درصد برای تجربه آن انتظار می‌کشند.

گیمرها بیشتر از Red Dead Redemption 2 منتظر Black Ops 4 هستند 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + چهارده =