اخبار بازی

فروش بهتر Call of Duty: Black Ops 4 نسبت به نسخه قبلی این مجموعه بازی

فروش بهتر Call of Duty: Black Ops 4 نسبت به نسخه قبلی این مجموعه بازی

وی جی مگ: کاملا مشخص بود که بازی Call of Duty: Black Ops 4 یکی از بلاک‌باسترهای آخر سال جاری محسوب می‌شود. اکنون انتشار گزارش مالی شرکت Activision به فروش بهتر Call of Duty: Black Ops 4 نسبت به نسخه قبلی این مجموعه اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، آمار منتشر شده در این گزارش مالی بیان می‌دارد Call of Duty: Black Ops 4 در همین مدت زمان موفق شده به میزان Call of Duty: Black Ops 3 بفروشد و نسبت فروش آن نیز 3 به 1 بوده است. این جهش بزرگی برای Black Ops 4 به شمار می‌آید مخصوصا با توجه به این مسئله که ساخته جدید استودیو Treyarch برخلاف عناوین قبلی این استودیو از بخش کمپین داستانی هم برخوردار نیست.

این اثر به طرز قابل توجهی روی پلتفرم PC فروش خوبی داشته و برای Activision که تمرکز ویژه‌ای روی این نسخه داشت خبر خوبی محسوب می‌شود. با این حال نسخه‌های کنسولی PS4 و Xbox One نیز چیزی از نسخه PC کمتر ندارند. در حال حاضر Black Ops 4 یکی از سریع‌ترین فروش‌ها را در این مجموعه به نام خود ثبت کرده است. یکی از دلایل اصلی فروش بهتر Call of Duty: Black Ops 4 برخورداری از بخش بتل رویال Blackout در هنگام انتشار بوده در حالی که رقیب اصلی این بازی یعنی Battlefield 5 تا مارچ 2019 از این بخش بی‌بهره خواهد بود.

به‌علاوه شرکت Activision تایید کرد آمار سرگرم شدن افراد با Call of Duty: Black Ops 4 بیشتر بوده و 16 درصد به نسبت Call of Duty: Black Ops 3 افزایش یافته است. هم‌چنین میزان زمان صرف شده برای تجربه بازی نیز 20 درصد بیشتر بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − چهار =