اخبار بازی

حذف بخش داستانی تاثیری در فروش Call of Duty: Black Ops 4 نداشته

حذف بخش داستانی تاثیری در فروش Call of Duty: Black Ops 4 نداشته

وی جی مگ: هنگامی که برای اولین از Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی شد بسیاری به دلیل عدم وجود بخش کمپین داستانی در آن و جایگزینی با بخش بتل رویال Blackout ابراز نگرانی کردند. اما عملکرد تجاری بازی نشان می‌دهد این نگرانی بی‌اساس بوده و حذف بخش داستانی تاثیری در فروش Call of Duty: Black Ops 4 نداشته است.

به گزارش وی جی مگ، چند روز قبل آمار منتشر شده از سوی NPD نشان می‌داد بازی Black Ops 4 پرفروش‌ترین اثر ماه اکتبر در بازار آمریکا بوده و پس از آن هم Red Dead Redemption 2 با اندکی اختلاف قرار دارد. باید اشاره کرد آمار منتشر شده حاکی از آن است که از سال 1995 که گروه NPD به بررسی آمار و ارقام فروش بازی‌ها می‌پردازد Call of Duty: Black Ops 4 توانسته در جایگاه هشتمین بازی پرفروش ماه اکتبر قرار بگیرد. هم‌چنین این اثر به سرعت پس از انتشار به پرفروش‌ترین بازی سال تبدیل شد. قرار گرفتن در مکان دوم پس از Call of Duty: WWII در جمع پرفروش‌ترین عناوین منتشر شده در دوازده ماه گذشته از دیگر رکوردهای ثبت شده توسط Black Ops 4 است.

مت پیسکاتلا تحلیل‌گر گروه NPD در نکاتی افزود حذف بخش داستانی تاثیری در فروش Call of Duty: Black Ops 4 در ماه عرضه نداشته و هم‌چنین هر دو فروش فیزیکی و دیجیتال با افزایش سالیانه همراه بوده است. به این دلایل به نظر می‌رسد ساخته اول شخص شوتر استودیو Treyarch در مقابل رقبای خود در تعطیلات آخر سال دچار مشکل نخواهد شد. به‌علاوه شرکت Activision در گزارشات قبلی خود اظهار کرده بود فروش نسخه PC بازی Black Ops 4 به نسبت بازی Black Ops 3 سه برابر بیشتر بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 12 =