اخبار بازی

درآمد 500 میلیون دلاری Call of Duty: Black Ops 4 در سه روز اول انتشار

درآمد 500 میلیون دلاری Call of Duty: Black Ops 4 در سه روز اول انتشار

وی جی مگ: شرکت Activision از درآمد 500 میلیون دلاری Call of Duty: Black Ops 4 در سه روز اول انتشار خبر داد. به نظر می‌رسد عدم برخورداری از بخش تک‌نفره داستانی نیز بر روی محبوبیت این مجموعه تاثیری نداشته است.

به گزارش وی جی مگ، درآمد 500 میلیون دلاری Call of Duty: Black Ops 4 برابر با درآمد Call of Duty: WW2 در بازه زمانی مشابه سه روز ابتدایی انتشار است. با این حال جدیدترین ساخته استودیو Treyarch نتوانست رکورد ثبت شده توسط محصول قبلی همین استودیو یعنی Black Ops 3 که در سه روز ابتدایی عرضه خود به درآمد 550 میلیون دلاری دست پیدا کرد را تغییر دهد. با این حال این آمار هم‌چنان از عملکرد Infinite Warfare که نصف میزان WW2 درآمد کسب کرده بود بالاتر و بهتر است.

باید اشاره کرد Black Ops 4 موفق شد در زمینه بیشترین تعداد پلیر روی پلتفرم‌های مختلف، متوسط زمان صرف شده توسط هر پلیر برای تجربه بازی و مجموع ساعت‌های بازی شده روی کنسول‌های نسل فعلی رکوردشکنی کند. هم‌چنین BO4 بیشتر از هر یک از عناوین دیگر سری Call of Duty در هنگام عرضه توسط افراد در Twitch تماشا شده است. موفقیت تجاری بازی را می‌توان به موفقیت کیفی و استقبال منتقدان از آن اضافه کرد که به تمجید از بخش چندنفره و بتل رویال آن پرداخته بودند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 2 =