اخبار بازی

نظر Activision درباره حضور Cross Play در Call of Duty و Destiny 2

حضور Cross Play در Call of Duty و Destiny 2

وی جی مگ: به تازگی شرکت Sony نظرش را در مورد قابلیت Cross-Platform عوض کرده است و حالا نوبت به ناشرها و توسعه ‌دهندگان بازی‌ها می‌رسد تا از این فرصت استفاده کنند و بازی‌های خود را برای این قابلیت آماده کنند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Activision به تازگی صحبتی با وب‌سایت IGN داشت و موضوع مورد بحث آن‌ها در مورد امکان قابلیت Cross-Platform برای بازی‌هایی مانند Destiny 2، Overwatch و Call of Duty بود. آن‌ها گفتند: « ما تجربه خوبی از Cross-Platform برای بازی Hearthstone داشتیم و این برای جامعه گیمینگ بسیار خوب است. هنوز کار‌های زیادی برای هر دو طرف و پلتفرم‌ها وجود دارد تا بازی‌های ما از قابلیت Cross-Platform بهرمند شوند پس ما منتظر تست‌های این ویژگی می‌شویم و نتیجه را ارزیابی می‌کنیم که چگونه روی پلیر‌ها تاثیر می‌گذارند.»

کمپانی Bethesda نیز همین قابلیت را برای بازی‌های خود می‌خواهد. Pete Hines گفت: «مردم، خونسرد باشید. من با توسعه‌دهندگان زیادی کار می‌کنم تا بازی‌های مهم از این قابلیت بهره‌مند شوند. به دلایل زیادی، بازی Fallout 76 از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند البته هنوز نمی‌دانم که در آینده از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. ولی می‌توانم بگویم که این‌کار در دست ما نیست و ما روی نسخه بتای بازی تمرکز کرده‌ایم.»

با اضافه شدن قابلیت Cross-Platform پلیر‌ها با پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با یک‌دیگر رقابت کنند که بخش آنلاین بازی بیشتر از قبل هیجان‌انگیز می‌شود. امیدواریم تا این قابلیت هر چه زودتر گسترش یابد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 6 =