اخبار بازی

Call of Duty Ghosts در پی جنگ با GTA V

Call of Duty Ghosts در پی جنگ با GTA V 1

ناشر بازی Call of Duty: Ghosts قصد شروع جنگی با بازی GTA V دارد. در مصاحبه با MCV، آقای Kevin Flynn مدیر برند اکتیویژن در انگلستان اعلام کرد:

ضمن تبریک به سازندگان GTA V به خاطر موفقیتشان، ما می خواهیم رکورد ( فروش ) را دوباره تا قبل از عرضه نسخه بعد GTA به دست بگیریم. خب حتما همه ی شما می دانید GTA V هفت رکورد گینس را شکسته و حتی در فروش چارت ژاپن هم اول شده است. بازی Cod: Ghost در تاریخ 5 نوامبر برای نسل حاضر و PC عرضه می شود. نظر شما چیست؟

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + بیست =

  • این همه تعصب و لج بازی رو بزارین کنار. رقابت بازی سازها فقط و فقط به نفع ماست چون اونا سعی میکنن بازی بهترو جذابی بسازن پس به این رقابت ها فقط لبخند بزنین… رقابت Gta V و Watchdogs — رفابت COD و Battlefielf , فیفا و PES.
    این حرفا رو به اونایی میگم که رو یک بازی مثل COD متعصبن مطمئنم اونا Battlefield رو هم بازی میکنن… راست نمیگم؟ ?:-)

  • از سال 2003 که اولین نسخه cod اومد بیرون تا همین امسال که نسخه 10 داره میاد- همیشه و هرساله تمام بازیهای این سبک از cod اسکی رفتن-مخصوصا بتل و مدال

  • به نظر من سری بازی های BF اصلا موضوعی ندارند و فقط کشتن هست و پیشرفتی هم که داشته در زمینه گرافیک بوده
    اما سری بازی های CoD با یک داستان پیش میرن امیدوارم رکورد Gta شکسته بشه 🙂
    Just CoD

  • با این پیشرفتی که BattleField 4 داشته؛ بعید می دونم این نسخه از COD بتونه فروش مورد انتظار اکتیویژن رو داشته باشه. من خودم طرفدار پر و پا قرص COD ام، اما اگه واقع بینانه نگاه کنیم، می بینیم BF4 موفقتر عمل کرده و این یعنی فروش کمتر برای COD Ghosts.
    با این حساب، شاید دفعه ی بعدی اکتیویژن؛ اما نه این دفعه…