اخبار بازی

بازی Call of Duty: Infinite Warfare 2 هیچ‌وقت ساخته نمی‌شود

بازی Call of Duty: Infinite Warfare 2 هیچ‌وقت ساخته نمی‌شود

وی جی مگ: به گفته یکی از اعضای سابق استودیو Infinity Ward به دلایلی بازی Call of Duty: Infinite Warfare 2 هیچ‌وقت ساخته نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Call of Duty: Infinite Warfare در سال 2016 عرضه شد و درون فضایی عملی-تخیلی آینده دنبال می‌شد. اثری که اگرچه کمپین و بخش داستانی آن تا حدی مورد استقبال قرار گرفت اما بخش چندنفره آن از جانب جامعه مخاطبین بازی با انتقاد مواجه شد. با این حال نسخه‌های ضعیف Call of Duty هم همواره محبوب‌تر از بازی‌های دیگر بوده و همین مسئله سبب می‌شود تا عده‌ای علاقه‌مند باشند نسخه دنباله Infinite Warfare هم ساخته شود. امری که ظاهرا هیچ‌گاه شاهد به وقوع پیوستن آن نخواهیم بود.

رابرت بولینگ یکی از اعضای سابق تیم استودیو Infinity Ward در توییتر در پاسخ به پرسشی گفت بازی Call of Duty: Infinite Warfare 2 هیچ‌وقت تولید نمی‌شود. اگرچه هیچ دلیلی برای این امر به اشتراک گذاشته نشد اما همان‌طور که اشاره شد بازی چندان از جانب مخاطبین با استقبال رو به رو نشد به همین دلیل منطقی است که نسخه دنباله‌ای برای آن ساخته نشود.

بولینگ هم‌چنین اظهار کرد نسخه امسال بازی Call of Duty که توسط Infinity Ward توسعه پیدا می‌کند در فضای مدرن جریان دارد و به مانند ساخته قبلی این استودیو در آینده نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =