اخبار بازی

Call of Duty: Modern Warfar بیش ترین پیش فروش GameStop در جریان E3

Call of Duty: Modern Warfar بیش ترین پیش فروش GameStop در جریان E3 1

وی جی مگ: هر سال از نظر بسیاری سری Call of Duty در حال نابودی است. حتی بعضی ها معتقدند همین الان هم کار این سری تمام شده است. اما حقیقت امر با این حرفها فرق دارد. اگر استدیوی بزرگ راک استار بازی های خارق العاده خود مثل Red Dead یا Grand Theft Auto را عرضه نکند آن وقت Call of Duty بیشترین فروش را دارد. البته این سری در چند نسخه خود بالا و پایین داشته است ولی نباید تعجب کنید اگر بازهم بازی Call of Duty: Modern Warfare بیشترین پیش فروش را در حین نمایشگاه E3 در سایت GameStop داشته باشد؛ آن‌هم فقط با یک نمایش کوتاه.

بازی‌های ویدویی با DNA ما عجین شده اند و ما به عنوان یک فروشنده بزرگ در این صنعت، داده و توانایی لازم در پیش‌بینی و فهم اینکه گیمرها واقعا چه بازی را برای بازی انتخاب می‌کنند داریم.

صحبت های Eric Bright مدیر ارش بازاریابی GameStop.

همانطور که از E3 هم مشخص بود صنعت بازی‌های ویدیویی به خوبی رو به رشد است و در یک برهه زمانی خوب(از نظر سفارش بازی) هستیم تا 40000 فروشگاه مرتبط با ما به گیمرها در دسترسی و انتخاب بازی مورد علاقه خود کمک کنند.

پس از بازی Call of Duty: Modern Warfare بازی Pokemon Sword and Shield در رده دوم قرار دارد. در زیر لسیت بازی‌های با بیشترین پیش خرید ازGameStop را مشاهده می‌فرمایید:

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. Pokemon Sword and Shield
  3. Final Fantasy VII Remake
  4. Cyberpunk 2077
  5. Borderlands 3
  6. Legend of Zelda: Link’s Awakening
  7. Star Wars Jedi: Fallen Order
  8. Gears 5
  9. Super Mario Maker 2
  10. Crash Team Racing: Nitro Fueled

 

محمد جلیلی

محمد جلیلی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 13 =