اخبار بازی

به‌زودی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی می‌شود

به‌زودی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی می‌شود

وی جی مگ: سرانجام پس از تقریبا یک سال انواع و اقسام شایعات، موارد فاش شده و اطلاعات دیگر به نظر می‎رسد در آستانه معرفی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار داریم.

به گزارش وی جی مگ، موسسه رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا یعنی PEGI به تازگی این بازی را در وبسایت خود قرار داده است و به دلیل خشونت و استفاده از کلمات نامناسب رده سنی بالای 18 سال را به آن داده است. در وبسایت PEGI نوشته که ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 فوریه 2019 عرضه می‌شود. امری که با توجه به اتمام رسیدن ماه فوریه امکان‌پذیر نخواهد بود.

چنان‌چه این رده‌بندی سنی و ثبت جزئیات آن توسط PEGI اشتباه محض نباشد می‌توان انتظار داشت تا هفته آینده اخباری توسط Activision به گوش برسد. نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کنیم بدین شرح است که در صفحه اطلاعات درج شده در وبسایت PEGI تنها به طور مخصوص به کمپین بازی اشاره شده است که البته به نوعی دیگر صحت در دست ساخت بودن این نسخه ریمستر را تایید می‌کند. هنگامی که سال قبل نیز شایعات پیرامون این نسخه ریسمتر آغاز شد تنها از وجود بخش تک نفره یاد شده بود.

در حال حاضر مشخص نیست Call of Duty: Modern Warfare 2 Remaster چه زمانی معرفی و عرضه می‌شود. با این حال می‌توان انتظار داشت سال جاری برای Xbox One، PS4 و PC انتشار یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =