اخبار بازی

معرفی بازی‌های رایگان PS Plus مارچ 2019

معرفی بازی‌های رایگان PS Plus مارچ 2019

وی جی مگ: به مانند هر ماه شرکت سونی از بازی‌های رایگان PS Plus مارچ 2019 برای مشترکین این سرویس رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، Call of Duty: Modern Warfare Remastered اولین بازی معرفی شده در این سرویس بوده که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شوتر تاریخ دنیای گیم به شمار می‌رود. بنابراین اگر به هر دلیلی تاکنون این اثر نماین را تجربه نکرده و یا به دنبال فرصتی برای تجربه مجدد آن بودید اکنون بهترین فرصت برای شماست. اثری که هم‌چنان نیز از کمپین یا بخش داستانی آن به عنوان یکی از بهترین موارد در ژانر شوتر اول شخص یاد می‌شود.

پس از Call of Duty و به منظور برقراری تعادل میان ژانر بازی‌ها، نوبت به معرفی The Witness به عنوان دیگر بازی رایگان PS Plus مارچ 2019 می‌رسد. اثر تحسین شده استودیو Thekla و شخص Jonathan Blow که در سال 2016 منتشر شد و هم‌چنان جزو یکی از بهترین بازی‌های پازل این نسل محسوب می‌شود. هر دو بازی حاضر در سرویس Playstation Plus از هفته آینده و روز پنجم مارچ به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است همان‌طور که سونی پیش از این نیز اعلام کرده بود از مارچ 2019 دیگر خبری از در دسترس قرار گرفتن بازی‌های رایگان برای دو کنسول PS3 و PS VITA نخواهد بود و از این پس در هر ماه سرویس PS Plus تنها دو بازی رایگان برای PS4 در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =