اخبار بازی

منتظر معرفی قسمت جدید بازی Call of Juarez باشید

منتظر معرفی قسمت جدید بازی Call of Juarez باشید

وی جی مگ: بالاخره بعد از مدت‌ها به نظر می‌رسد که باید منتظر معرفی قسمت جدید بازی Call of Juarez باشیم که امتیازش چندی پیش از Ubisoft به سازنده اصلی این مجموعه یعنی Techland منتقل شده بود. بعد از گذشت پنج سال صفحه فیسبوک این بازی به‌روزرسانی شده و احتمال معرفی قسمت جدید بازی Call of Juarez افزایش یافته.

به گزارش وی جی مگ، در صفحه فیسبوک این بازی تصویری از شخصیت اصلی بازی Call of Juarez Gunslinger یعنی Silas Greaves درج شده در پایین آن نوشته شده «افسانه‌ها هیچ‌وقت نمی‌میرند». تصویری دیگری نیز از همین شخصیت قرار گرفته و برای آن نیز نوشته شده «چند سالی است که اینجا نبودم، اسم من Silas Graves است.»

البته باید به این نکته توجه کرد که متن‌های اشاره شده در اصل نقل قول ابتدایی بازی Call of Juarez Gunslinter هستند و فعلا خبری از معرفی رسمی قسمت جدید بازی Call of Juarez نیست. آپریل سال گذشته بود که استودیو Techland امتیاز مجموعه بازی ساخته شده توسط خود را از Ubisoft خریداری کرد اما فعلا توضیح دقیقی درباره آینده این مجموعه ارائه نکرده.

در حال حاضر تمام طرفداران سبک وسترن و البته می‌توان بخش عمده‌ای از گیمرهای دنیا منتظر Red Dead Redemption 2 هستند و احتمالا باید بعد از عرضه این بازی شاهد اخبار بیشتری از بازی Call of Juarez باشیم که در غرب وحشی دنبال می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 1 =