اخبار بازی

نسخه‌ای از بازی Silent Hill در سال 2013 کنسل شده

نسخه‌ای از بازی Silent Hill در سال 2013 کنسل شده

وی جی مگ: هنوز هم درباره نسخه‌ای از بازی Silent Hill که توسط هیدئو کوجیما صحبت می‌شود و برخی علاقه‌مندان به تئوری توطئه اعتقاد دارند که این اثر در اصل همان Death Stranding است اما جدای از این مسائل به تازگی متوجه شده‌ایم که قسمتی از این مجموعه در سال 2013 با توقف توسعه روبرو شده.

به گزارش وی جی مگ، ماساهیرو ایتو کارگردان هنری اصلی این مجموعه که بسیاری از شخصیت‌های مطرح ساخته Konami را طراحی کرده در توئیتر خود به تازگی توضیحاتی را ارائه کرده و این نکته را نیز مطرح کرده که آنها در سال 2013 مشغول توسعه نسخه‌ای از بازی Silent Hill بوده‌اند و نهایتا Konami توسعه آن را متوقف کرده.

جدای از این مسئله ایتو توضیحاتی را نیز درباره یکی از مطرح‌ترین شحصیت‌های این مجموعه یعنی Pyramid Head ارائه کرده. بسیاری از کاربرها این سوال را مطرح کرده‌اند که صورت این شخصیت به شکلی است و ایتو گفته که یک شعبده‌باز هیچگاه راز خود را فاش نمی‌کند و او نیز به خاطر از دست نرفتن جذابیت‌های موجود چنین تصمیمی ندارد که از صورت PH رونمایی کند.

همین موضوع برای 9 مربع قرمز رنگ انتهای Silent Hill 2 نیز صدق می‌کند و ایتو گفته که تصمیم به ارائه جزئیات بیشتری در این رابطه ندارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + چهارده =