اخبار بازی

Candy Crush Saga تبدیل به برنامه تلویزیونی می‌شود

شرکت‌های King، Lionsgate و CBS قصد دارند تا برنامه تلویزیونی یک ساعته‌ای را براساس Candy Crush Saga تولید کنند.

شبکه تلویزیونی CBS این برنامه را در آمریکا پخش کرده و Lionsgate به عنوان پخش کننده آن در دیگر نقاط دنیا شناخته می‌شود. Candy Crush Saga و ادامه آن یعنی Candy Crush Soda Saga در صنعت 36 میلیارد دلاری بازی‌های مخصوص به موبایل جایگاه ویژه‌ای دارند و حالا به دیگر شاخه‌های سرگرمی وارد می‌شوند. طبق توضیحات ارائه شده در این برنامه تلویزیونی شرکت کننده‌ها به دو تیم دو نفره تقسیم شده و هرکدام وظیفه پیدا می‌کنند تا بازی شیبه به Candy Crush را روی صفحه بزرگ تجربه کنند.

گلن گلر به عنوان رئیس شبکه CBS توضیح داده که «شبکه ما طرفدار Candy Crush Saga بوده و از جایگاه ویژه آن در میان باز‌ی‌های مخصوص به موبایل با خبر هستند. با توجه به این مسئله تصمیم گرفتیم تا با همکاری شرکت‌های King و Lionsgate مسابقه تلویزیونی را تولید کنیم تا طرفداران بازی به شکل دیگری با آن ارتباط برقرار کنند.»

Candy Crush Saga برای اولین بار در سال 2012 به عنوان یک بازی تحت مرورگر اینترنتی معرفی شد و به سرعت توانست در میان بازی های موبایل طرفداران بسیاری پیدا کند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت King به طور متوسط ماهیانه چیزی حدود 18 میلیارد بار Candy Crush Saga بازی می‌شود. آماری که باعث در نهایت اکتیویژن، کینگ را با قیمتی معادل 5/9 میلیارد دلار در سال گذشته میلادی خریداری کند.

 

Candy Crush Saga is becoming a game show for CBS

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − سه =