اخبار بازی

واکنش مدیرعامل Capcom به نقدهای مثبت Devil May Cry 5

واکنش مدیرعامل Capcom به نقدهای مثبت Devil May Cry 5

وی جی مگ: پس از موفقیت Resident Evil 2، اکنون نوبت به Devil May Cry 5 رسیده که انتشار نمرات و نقدهای آن حاکی از عملکردی قابل توجه و بسیار مطلوب است. اگرچه کمپانی Capcom در چند سال اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته بود اما پس از عرضه Resident Evil 7 در ژانویه 2017 و تا امروز که نقدهای مثبت Devil May Cry 5 منتشر شده، تمامی این موارد حاکی از آن هستند که کمپانی Capcom به روزای باشکوه قدیم بازگشته است.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر متوسط امتیاز بازی Devil May Cry 5 از 47 نقد روی 88 قرار دارد. این مسئله سبب شده تا کمپانی سازنده و ناشر موفقیت به دست آمده را با صراحت کامل اعلام نمایند. مت واکر تهیه‌کننده کمپانی Capcom پیغامی از سوی مدیرعامل این شرکت در توییتر خود به اشتراک گذاشته که این شخص بیان می‌کند روزهای اوج و باشکوه این کمپانی بازگشته است که اشاره و واکنشی مستقیم به نقدهای مثبت Devil May Cry 5 است.

باید دید این کمپانی برای سال 2019 و 2020 چه برنامه‌هایی را تدارک دیده است و در E3 پیش‌رو چه عناوینی بزرگی را رونمایی می‌کند. لازم به ذکر است بازی Devil May Cry 5 از روز آینده مورخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =