اخبار بازی

ساخت بازی Dead Rising 5 متوقف شد

ساخت بازی Dead Rising 5 متوقف شد

وی جی مگ: کمپانی Capcom به صورت رسمی تایید کرد که توسعه تمامی بازی‌های شعبه ونکوور این شرکت متوقف شده. با این شرایط می‌توان انتظار داشت که ساخت بازی Dead Rising 5 که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده بود نیز متوقف شده و فعلا نباید منتظر عرضه قسمت جدید این مجموعه بازی باشیم.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر Capcom وضعیت شعبه خارج از ژاپن خود یعنی ونکوور را بررسی کرده و قصد دارد تغییراتی را در برنامه آینده این توسعه‌دهنده به وجود آورد. کارشناس‌های مختلف اعتقاد دارند که توقف ساخت بازی Dead Rising 5 و دیگر پروژه‌های شعبه ونکوور Capcom می‌توان طی شش ماه باقی مانده از سال مالی جاری ضرری در حدود 4.5 میلیارد ین را برای این کمپانی به همراه داشته باشد.

هرچند هنوز به صورت دقیق مشخص نشده که ساخت کدامیک از پروژه‌های این استودیو متوقف نشده اما با توجه به تمرکز شعبه ونکوور روی مجموعه Dead Rising این احتمال وجود دارد که توسعه و ساخت بازی Dead Rising 5 که در گذشته شایعاتی پیرامون آن وجود داشت نیز متوقف شده باشد.

با وجود انتشار اطلاعات مورد بحث باید منتظر باقی ماند و دید که Capcom آیا اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه می‌کند یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + نوزده =