اخبار بازی

منتظر معرفی یک بازی مهم توسط Capcom باشید

منتظر معرفی یک بازی مهم توسط Capcom باشید

وی جی مگ: در حالی که شرکت Capcom برای ابتدای سال آینده عناوین متعددی را آماده انتشار می‌کند اما صحبت‌های یکی از تهیه‌کنندگان این کمپانی بیان می‌دارد که به‌زودی باید منتظر معرفی یک بازی مهم توسط Capcom باشیم.

به گزارش وی جی مگ، این ناشر ژاپنی سه عنوان بزرگ را برای ابتدای سال 2019 در نظر گرفته که شامل ریمستر Onimusha Warlords، نسخه بازسازی Resident Evil 2 و عنوان Devil May Cry 5 می‌شود. در مصاحبه جدید نشریه فامیتسو با تهیه‌کننده ارشد یعنی Jun Takeuchi مشخص شد این شرکت در حال کار روی بازی جدیدی است که به هنگام معرفی تمامی طرفداران آن را شوکه خواهد کرد. Takeuchi با اشاره به افزایش نیروی کاری شرکت اظهار کرد «چنان‌چه به تدریج به افزایش تعداد کارمندهای خود ادامه دهیم فکر می‌کنم که بتوانیم به طور همزمان از پس ساخت چهار بازی بزرگ AAA بربیایم. هنوز مشخص نیست Capcom چه زمانی بتواند به این نقطه دست پیدا کند اما اوضاع بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.»

در ادامه اضافه کرد «منتظر معرفی یک بازی مهم توسط Capcom باشید. ما در حال کار روی اثری هستیم که همه طرفداران را غافل‌گیر خواهد کرد.» به دنبال این موضوع حدس و گمان‌های بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی صورت گرفته است. عناوینی هم‌چون Ghosts ‘n Goblins، Dino Crisis و Rival Schools جز گزینه‌های همیشگی مخاطبین در نظر گرفته می‌‎شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 10 =