اخبار بازی

نسخه اول بازی Onimusha بازسازی می‌شود

نسخه اول بازی Onimusha بازسازی می‌شود

وی جی مگ: شرکت کپکام اعلام کرد نسخه اول بازی Onimusha یعنی Onimusha: Warlords بازسازی می‌شود. این نسخه بازسازی شده در تاریخ 15 ژانویه 2019 (25 دی 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، Nintendo Switch، PS4 و PC عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بازی Onimusha: Warlords یک عنوان اکشن بوده که در فئودال ژاپن جریان داشته و برای نخستین بار در سال 2001 برای کنسول PS2 عرضه شد و موفق شد بیش از دو میلیون نسخه به فروش برساند.. از زمان عرضه Onimusha: Dawn of Dreams در سال 2006 برای کنسول PS2 دیگر خبری از این سری نشده بود.

بازسازی نسخه اول بازی Onimusha شامل ویژگی‌های جدیدی می‌شود از جمله پشتیبانی از گرافیک بهبودیافته HD، نسبت تصویر عریض 16:9 برای مانیتورهای امروزی که البته می‌توانید آن را هر زمان که بخواهید به 4:3 هم تغییر بدهید، اضافه شدن قابلیتی جدید برای حرکت و کنترل صفحه که با استفاده از آن می‌توان بخش‌هایی از تصویر که در معرض دید قرار ندارد را مشاهده کرد، پشتیبانی از آنالوگ، در دسترس قرار گرفتن سطح آسان از ابتدا که در بازی اصلی Onimusha: Warlords وجود نداشت، ساندترک‌های جدیدی و دوبله ژاپنی که برای نسخه بازسازی ضبط شده از جمله موارد جدید قابل اشاره است که توسط شرکت کپکام مورد تایید قرار گرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 3 =