اخبار بازی

ساخت Dragon’s Dogma 2 فدای بازی Devil May Cry 5 شد

ساخت Dragon’s Dogma 2 فدای بازی Devil May Cry 5 شد

وی جی مگ: یک ماه تا انتشار بازی Devil May Cry 5 باقی مانده است. اثری که توسعه آن توسط کپکام و شخص هیدیاکی ایتسونو صورت می‌گیرد. با این حال ظاهرا ایستونو برای ساخت Dragon’s Dogma 2 هم برنامه و ایده‌هایی در ذهن داشت اما ترجیح داد که در ابتدا به تولید بازی Devil May Cry 5 مشغول شود.

به گزارش وی جی مگ، ایتسونو در گفتگو با وبسایت VG24/7 توضیح داد که ایشان به نزد موسس شرکت کپکام یعنی کنزو سوجیموتو مراجعه کرد و از علاقه‌اش برای ساخت یکی از دو بازی Devil May Cry 5 یا Dragon’s Dogma 2 سخن گفت. در این میان مدیر کپکام در پاسخ به ایتسونو گفت که هر کدام از دو بازی را که مایل باشد می‌تواند توسعه دهد. ایتسونو هم Devil May Cry 5 را انتخاب کرد. با این حال بازیساز بزرگ ژاپنی اظهار کرد برای ساخت Dragon’s Dogma 2 هم ایده‌هایی در سر داشت که البته این ایده‌ها گسترش پیدا نکرد و به نوعی فدای ساخت Devil May Cry شد و اکنون آن‌ها در حال به اتمام رساندن مراحل تولید نسخه پنجم بازی مجموعه مذکور هستند.

اکنون که ایستونو از به اتمام رسیدن فرایند توسعه Devil May Cry 5 خبر داده او در حال آماده شدن برای پروژه بعدی خود است. اکنون مشخص نیست پروژه بعدی ایتسونو به Dragon’s Dogma مرتبط می‌شود یا خیر زیرا ایتسونو توضیح داد «همیشه در ذهنم ایده‌هایی برای توسعه حدود چهار عنوان وجود دارد و حدودا چهار بازی دیگر هم وجود دارند که دوست دارم آن‌ها بسازم و میان آن‌ها همیشه تفاوت وجود دارد. در حال حاضر نمی‌توانم بگویم پروژه بعدی من چه اثری خواهد بود اما از هم‌اکنون در حال آماده‌سازی برای تولید آن هستیم.»

عنوان مورد انتظار Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 2 =