اخبار بازی

علاقه بازیگر Captain Marvel به حضور در فیلم Metroid

علاقه بازیگر Captain Marvel به حضور در فیلم Metroid

وی جی مگ: بری لارسون بازیگر برنده جایزه اسکار در چند سال اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده و این مورد با ایفای نقش اصلی در فیلم Captain Marvel هم افزایش پیدا خواهد کرد که قرار است در مارچ سال آینده اکران شود. با این حال به نظر می‌رسد Captain Marvel تنها علاقه بری لارسون نبوده و این بازیگر به حضور در فیلم Metroid و بازی در نقش شخصیت اصلی این فرنچایز بازی‌های ویدئویی یعنی Samus Aran نیز علاقه نشان داده است.

به گزارش وی جی مگ، این ماجرا از شبکه‌های اجتماعی آغاز شد جایی که در روز هالووین بری لارسون عکسی از خود با لباس Samus Aran شخصیت اصلی مجموعه Metroid در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. به دنبال این موضوع امروز کاربری در توییتر از این بازیگر پرسید آیا پوشیدن لباس Samus Aran نزدیک‌ترین چیزی است که در رابطه با فیلم Metroid منتشر می‌شود ؟ پاسخ بری لارسون نیز به علاقه این بازیگر به حضور در فیلم Metroid و حتی ساخت آن اشاره می‌کند.

اگرچه در حال حاضر می‌دانیم هیچ فیلمی از سری بازی Metroid در دست ساخت نیست اما نینتندو در چند وقت اخیر مشغول تولید فیلم Super Mario Bros با همکاری استودیو انیمیشن‌سازی Illumination Entertainment بوده که Despicable Me را در کارنامه دارد. از همین رو شاید در آینده نیز نینتندو ساخت فیلمی براساس Metroid را در دستور کار قرار دهد و لارسون هم یکی از گزینه‌های ایفای نقش شخصیت اصلی در نظر گرفته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + دو =