اخبار بازی

بازی Castlevania Collection به‌زودی معرفی می‌شود

بازی Castlevania Collection به‌زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: امروز برای دومین بار متوالی سازمان رده‌بندی سنی کره جنوبی در وبسایت خود مورد جدیدی را لیست کرده است. ظاهرا بازی Castlevania Collection محتوی دو نسخه از محبوب‌ترین عناوین سری بازی Castlevania به‌زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال لیست شدن بازی PUBG برای کنسول PS4، کالکشن جدیدی تحت عنوان Castlevania Requiem توسط وبسایت رده‌بندی سنی کره جنوبی لو رفته است. براساس اطلاعات فاش شده این مجموعه شامل دو نسخه Symphony of the Night و Rondo of Blood می‌شود و تنها نیز برای عرضه روی کنسول PS4 لیست شده است. در همین راستا ممکن است این کالکشن یک نسخه ریمستر شده باشد.

با این حال سوالی که مطرح می‌شود بدین شرح است بازی Castlevania Collection در حالی که می‌تواند برای سایر پلتفرم‌ها هم‌چون Switch، Xbox One و PC نیز انتشار یابد چرا تنها برای کنسول سونی یعنی PS4 لیست شده است. هم‌چنین باید دید آیا دو نسخه Symphony of the Night و Rondo of Blood تنها عناوینی هستند که در Castlevania Requiem وجود دارند یا بازی‌های بیشتری نیز از این فرنچایز در این بسته وجود خواهند داشت که در اطلاعات فاش شده به آن‌ها اشاره‌ای نشده است. به هر حال باید صبر کرد تا اطلاعات رسمی توسط شرکت کونامی به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − یازده =