اخبار بازی

بسته Castlevania Requiem به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد

بسته Castlevania Requiem به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد

وی جی مگ: سرانجام هما‌طور که شایعات آن به گوش می‌رسید مجموعه Castlevania Requiem به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد و قرار است تا یک ماه دیگر در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، بسته Castlevania Requiem شامل دو بازی Rondo of Blood and Symphony of the Night خواهد بود که تمرکز آن روی روایت شخصیت‌های اصلی سری یعنی Richter Belmont و پسر دراکولا یعنی Alucard است. این کالکشن در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) تنها به صورت دیجیتالی در دسترس دارندگان کنسول PS4 قرار می‌گیرد. عرضه کالکشن Castlevania Requiem به صورت انحصاری برای PS4 به منظور حداکثر استفاده از قدرت سخت‌افزار جدید با به‌روزرسانی‌هایی همراه خواهد شد.

از جمله بازی از وضوع تصویر بزرگ‌نمایی شده 4K و 1080p و گزینه‌های پردازشی مختلف پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی کامل از Trophy نیز مورد تایید واقع شده است. با این حال براساس اطلاعات گزارش شده کسب تروفی پلاتینیوم کار آسانی نخواهد بود. بسته Requiem از قابلیت لرزش کنترلر DualShock 4، آنالوگ‌ها و هم‌چنین اسپیکر آن بهره برده که باعث می‌شود هنگام برداشتن آیتم‌های مختلف صداهای جالبی به گوش‌تان بخورد.

عنوان Rondo of Blood که در سال 1993 در ژاپن عرضه شد یکی از بهترین عناوین اکشن سایداسکرولر به شمار می‌رود که به واسطه طراحی مراحل خود با تحسین فراوانی همراه شد. در مقابل Symphony of the Night نیز که در سال 1997 انتشار یافت و به عنوان یکی از بهترین عناوین توسعه یافته در صنعت گیم شناخته می‌شود علاوه‌بر طراحی مراحل عالی، عناصر نقش‌آفرینی را نیز در ساختار خود مورد استفاده قرار داده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 11 =