اخبار بازی

منتظر معرفی Castlevania Requiem Collection برای PS4‌ باشید

منتظر معرفی Castlevania Requiem Collection برای PS4‌ باشید

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که حضور مجموعه بازی Castlevania در این نسل از کنسول‌های خانگی با معرفی Castlevania Requiem Collection برای PS4 صورت می‌گیرد و طرفداران این مجموعه بار دیگر فرصت تجربه تعدادی از بازی‌های محبوب و قدیمی این مجموعه را به دست می‌آورند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات لو رفته از سیستم رده‌بندی سنی کره جنوبی نشان می‌دهد که معرفی Castlevania Requiem Collection برای PS4 و عرضه آن در کشورهای غربی به‌زودی صورت می‌گیرد. بسته‌ای که در اصل حاوی بازی Symphony of the Night و Rondo of Blood می‌شود.

در توضیحات رده‌بندی سنی کره جنوبی به این نکته اشاره شده که Castlevania Requiem Collection برای PS4 حاوی دو بازی اکشن پلتفرمر است که در آن گیمر کنترل شخصیت‌هایی را برعهده می‌گیرد که باید با دراکولا و دیگر موجودات مبارزه کند. باید به این نکته اشاره کرد که بازی Castlevania: Symphony of the Night ابتدا برای PS1 منتشر شده بود و بعدها برای PSP نیز در دسترس قرار گرفت. در مقابل Castlevania: Rondo of Blood چند سال بعد تحت عنوان Castlevania: The Dracula X Chronicles در دسترس دارندگان PSP‌ قرار گرفته بود.

در حال حاضر این احتمال وجود دارد که هر دو بازی که قرار است در آینده برای PS4 منتشر شوند، پورت‌هایی هستند که از نسخه PSP گرفته شده‌اند. در نهایت باید منتظر ماند و دید که Konami چه برنامه‌ای برای یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های خود دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − شانزده =