اخبار بازی

بازی Castlevania Requiem فعلا در انحصار PS4 است

بازی Castlevania Requiem فعلا در انحصار PS4 است

وی جی مگ: ماه گذشته تایید شد که Castlevania Requiem: Symphony of the Night و Castlevania: Rondo of Blood این ماه در یک بسته برای PS4 عرضه می‌شوند اما اطلاعاتی که Konami به تازگی منتشر کرده نشان از این دارد که این بسته یعنی بازی Castlevania Requiem فعلا در انحصار PS4 است.

به گزارش وی جی مگ، مسئولین Konami در گفت و گوی اخیر خود تایید کرده‌اند که بازی Castlevania Requiem به صورت 4K و 1080p قابل بازی است و وضوح تصویر پس‌زمینه‌های آن به صورت دیجیتالی افزایش پیدا می‌کند. جدای از این مسئله بسته جدید Konami از تروفی پشتیبانی می‌کند اما خبری از صداگذارهای اصلی بازی‌های اشاره شده در آن نیست.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که Konami احتمالا موفق به کسب اجازه برای استفاده از صداهای قدیمی نشده و باید این بخش از دو بازی اشاره شده را دوباره از ابتدا توسعه دهد. از سوی در گفت و گوی مورد نظر به این نکته نیز اشاره شده که بازی Castlevania Requiem فعلا در انحصار PS4 است و خبری از نسخه Nintendo Switch آن نیست. البته این وضعیت فعلی بازی است و احتمال تغییر آن در آینده وجود دارد.

بسته Castlevania Requiem که در اصل شامل دو بازی Castlevania Requiem: Symphony of the Night و Castlevania: Rondo of Blood می‌شود در تاریخ 26 اکتبر به صورت انحصاری در اختیار دارندگان PS4 قرار می‌گیرد. در همین روز فصل دوم سریال Castlevania نیز از طریق شبکه آنلاین Netflix پخش می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =