اخبار بازی

ساخت فصل سوم سریال Castlevania تایید شد

ساخت فصل سوم سریال Castlevania تایید شد

وی جی مگ: برخلاف محصولات مشترک ابرقهرمانی شبکه نت‌فلیکس و کمپانی مارول که در هفته‌های اخیر تعدادی از آن‌ها کنسل شدند به نظر می‌رسد اوضاع برای سریال اقتباسی Castlevania مساعد بوده است. زیرا به واسطه ادامه استقبال‌های صورت گرفته از فصل دوم، شبکه نت‌فلیکس ساخت فصل سوم سریال Castlevania را هم در دستور کار قرار داد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Deadline فصل سوم این مجموعه در ده اپیزود تولید خواهد شد. با این حال هنوز هیچ گونه صحبتی در خصوص عوامل تولید این سریال نشده اما انتظار می‌رود نویسنده آن یعنی وارن الیس برای فصل جدید نیز بازگردد. به‌علاوه می‌توان پیش‌بینی کرد سایر عواملی توسعه هم‌چون ادی شانکار، سم دتس، کوین کولد و فرد سیبرت نیز برای تولید فصل جدید مجموعه Castlevania همکاری خود را ادامه دهند. با این حال لازم به یاد‌آوری است ساخت فصل سوم سریال Castlevania چندین ماه پیش و حتی قبل از پخش فصل دوم این مجموعه توسط صداگذار شخصیت Trevor Belmont یعنی ریچارد آرمیتیچ مورد تایید قرار گرفته بود.

فصل دوم سریال Castlevania هفته گذشته در هشت اپیزود انتشار یافت و با واکنش بسیار خوب طرفداران این مجموعه بازی قدیمی ساخته Konami مواجه شد. در حال حاضر مشخص نیست نت‌فلیکس پخش فصل سوم را برابر با چه تاریخی اعلام می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 3 =