اخبار بازی

CD Projekt Red به دلیل عدم نبود XBOX ONE در لهستان واکنش نشان داد

gameemag

دیروز، مایکروسافت نشان داد که DRM تا چه حد سفت و سخت است و در آینده محدودیت هایی را برای کنسول XBOX ONE اعمال خواهد کرد. مایکروسافت در این کنسول نه تنها برای استفاده از نرم افزارها محدودیتی ایجاد کرده، بلکه برای سطح سخت افزاری این کنسول نیز قفل گذاشته است. با توجه به این موضوع این کنسول در کشورهایی که به طور رسمی از مایکروسافت پشتیبانی نمی کنند کار نمی کند، و در نتیجه بر روی بازی ها تاثیر بسیاری می گذارد.

یکی از کشور هایی که از پشتیبانی مایکروسافت حذف شد لهستان بود. لهستان یکی از بازار های بزرگ گیم است، علاوه بر این در زمان های گذشته بسیاری از سازندگان بازی های بزرگ لهستانی بودند. CD Projekt Red سازنده ی سری بازی های Witcher، در واقع در طی فشاری که مایکروسافت بر روی این شرکت وارد کرد، در مراسم E3 بر روی صحنه رفت و از عنوان آینده ی خود Witcher 3: Wild Hunt رونمایی کرد. در حال حاضر، CD Projekt Red در پاسخ به این که XBOX ONE در ژاپن پشتیبانی نمی شود پاسخ رسمی صادر کرد.

Marcin Iwinski بنیانگذار و مدیر عامل شرکت CD Projekt Red به GameInformer گفت: من در یک رستوران بودم که این لیست را دیدم و بسیار غافل گیر شدم، من واقعا امیدوارم که این لیست لیست نهایی نباشد. من فکر می کنم که گیمرهای لهستانی با صدایی بلند به این موضوع اعتراض خواهند کرد. از دیدگاه من، این یک وضعیت غم انگیز است.

 

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + سیزده =