اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 صنعت بازی را تغییر می‌دهد ؟

Cyberpunk 2077 صنعت بازی را تغییر

وی جی مگ: CD Projekt Red سابقه خوبی در ساخت بازی دارد و هم‌اکنون در حال توسعه بازی Cyberpunk 2077 هستند که به تازگی تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر شد. به نظر می‌رسد به خاطر نوع‌آوری‌ها و سبک منحصر به فرد این بازی، صنعت بازی دچار تغییر شود.

به گزارش وی جی مگ، طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 یعنی Patrick Mills در مصاحبه‌ای که با مجله EDGE Magazine داشت توضیحاتی در مورد این بازی و چالش‌های پیش‌روی آن داد.

Mills گفت: «چیزی که ما در مورد کمپانی می‌خواستیم این بود که به صنعت بازی نشان دهیم که چگونه کار‌ها را انجام دهند. ما می‌خواهیم تا صنعیت بازی را تغییر دهیم. ما می‌خواهیم بگوییم که ما می‌توانیم این کار را به روش متفاوتی انجام دهیم. قرار نیست به روش‌های تکراری بازی را بسازیم. این شعار ما است. ما شورشگر هستیم، درست است؟

سایر استودیو‌ها خواهند گفت که هیچ چیز سیاسی در این‌جا وجود ندارد و ما می‌گوییم که وجود دارد. و لزوما چیزی نیست که شما انتظارش را دارید و قرار نیست در مورد همه چیز صحبت کنیم و همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد. بازی Cyberpunk 2077 به دنیای امروز مربوط است.آیا می‌خواهیم وانمود کنیم که اینگونه نیست؟ Mike (سازنده بازی Cyberpunk 2020) به ما این اجازه را نمی‌دهد. زمان آینده در مورد مدل موهای جالب و اسلحه‌های جالب آن است.»

CD Projekt Red قبلا استعداد خود را در بازی‌سازی نشان داده است. فقط کافی است نگاهی به بازی The Witcher 3 Wild Hunt بکنید که توانست جایزه بهترین بازی سال 2015 را دریافت کند. و در مورد بازی Cyberpunk 2077 نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و انتظارات منتقدین و گیمر‌ها از این بسیار بالا است. حال سوالی مطرح می‌شود که چگونه می‌خواهند صنعت بازی را تغییر دهند؟ باید تا انتشار بازی صبر کنیم و آن را تجربه کنیم تا به این سوال پاسخ داده شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. البته احتمال این وجود دارد که برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − سه =