اخبار بازی

اطلاعاتی از وسعت نقشه بازی Cyberpunk 2077

اطلاعاتی از وسعت نقشه بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: استودیو CD Projekt Red به دفعات تکرار کرده که Cyberpunk 2077 از تمامی پروژه‌های قبلی این استودیو از هر لحاظ بزرگ‌تر است. با این حال این توسعه‌دهنده لهستانی تاکنون جزئیاتی در خصوص وسعت نقشه بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک نگذاشته بود.

به گزارش وی جی مگ، کاربری در توییتر مکالمه‌ای از نماینده بازی به اشتراک گذاشته که تایید می‌کند این بازی شامل شش منطقه متفاوت است. با این حال مجموع اندازه شهر Night City تاکنون محاسبه نشده است و به طور کلی به سختی می‌توان آن را با The Witcher 3 مقایسه کرد. «Night City از شش ناحیه تشکیل شده است. من نمی‌توانم هیچ گونه اعدادی به صورت مترمربع به شما بگویم زیرا تاکنون کسی آن را محاسبه نکرده است. زیرا این مورد برای یک محیط شهری دشوار و فریبنده است.

Night City ساختمان‌های فراوانی دارد و هر کدام چندین طبقه دارند. شما می‌توانید یک فضای 120 مترمربعی داشته باشید که از لحاظ فنی یک ساختمان مرتفع به صورت 60 متر در 2 است. بسیاری از این مکان‌ها و فضاها قابل جستجو بوده و در هر طبقه فعالیت‌های به خصوصی دیده می‌شود. طراحی محیطی The Witcher 3 سطحی‌تر بود و بدین شکل ارتفاع در آن مورد توجه واقع نشده بود. وسعت نقشه بازی Cyberpunk 2077 چه در ارتفاع و چه زمین می‌تواند بسیار بزرگ باشد.»

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت بوده و در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − سه =