اخبار بازی

فروش 500 هزار نسخه‌ای بازی Celeste در سال 2018

فروش 500 هزار نسخه‌ای بازی Celeste در سال 2018

وی جی مگ: طراح اصلی استودیو Matt Makes Games از فروش 500 هزار نسخه‌ای بازی Celeste در سال 2018 خبر داد. اثری که با عرضه در سال جاری تحسین و تمجید‌های فراوانی از سوی مخاطبین و منتقدان معطوف خود کرد.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه جوایر متفاوت در دسته‌بندی‌های مختلف بهترین آثار سال توسط دو بازی God of War و Red Dead Redemption 2 درو می‌شود اما هم‌چنان محصول استودیو Matt Makes Games توانست با عرضه خود تاثیر قابل توجهی بر صنعت ویدئو گیم بگذارد. اکنون مت تورسون طراح و کارگردان این اثر پلتفرمر از فروش 500 هزار نسخه‌ای بازی Celeste در سال 2018 خبر داد و در توییتر خود نوشت «از تمامی افرادی که بازی ما را تجربه کردند سپاس‌گزار هستیم. ما هرگز تصور نمی‌کردیم بتوانیم به این میزان از مخاطب دست پیدا کنیم.» عنوان Celeste برای چهار پلتفرم Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC در دسترس بوده با این حال میزان فروش بازی روی هر پلتفرم مشخص نشد.

هم‌چنین تورسون در ادامه تایید کرد که تیم سازنده در حال کار روی تعدادی مراحل اضافی برای پایان‌بندی و خداحافظی با Celeste بوده که قرار است در ابتدای سال 2019 عرضه شوند. به‌علاوه به گفته کارگردان بازی، این استودیو در سال آینده پروژه بعدی خود را نیز رونمایی می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + بیست =