اخبار بازی

بازی Child of Light 2 اتفاقی معرفی شد ؟

بازی Child of Light 2 اتفاقی معرفی شد ؟

وی جی مگ: امروز صبح اعلام شد دو بازی Child of Light و Valiant Hearts در پاییز سال جاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهند شد. اما در این حین Ubisoft Montreal ممکن است به رونمایی از عنوان جدیدی مانند معرفی بازی Child of Light 2 نیز اشاره کرده باشد.

به گزارش وی جی مگ، در توییت جدید منتشر شده از سوی Creative Director شرکت Ubisoft آقای پاتریک پلورده، وی عکسی از عنوان Child of Light را هنگامی که به صورت حالت دستی کنسول Nintendo Switch در حال اجرا بوده به اشتراک گذاشت. اگرچه این عکس ممکن است رونمایی ساده‌ای از چگونگی به اجرا درآمدن عنوان نام‌برده روی کنسول هیبریدی نینتندو باشد اما ممکن است پلورده قصد داشته با استفاده از این عکس به معرفی موردی دیگر بپردازد.

چنان‌چه به قسمت بالای سمت راست این عکس دقت کنید می‌توانید عبارت “of Light II” را ببینید که روی یک برگ کاغذ نوشته شده است. البته با توجه به موقعیتی که Nintendo Switch در این عکس دارد نمی‌توان به صورت کامل عبارت نوشته شده روی کاغذ را خواند اما در هر صورت به نظر می‌رسد پلورده قصد داشته از موردی رونمایی کند و باید دید آیا بازی Child of Light 2 به‌زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

بازی Child of Light 2 اتفاقی معرفی شد ؟ 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − دو =