اخبار بازی

ساخت سریال تلویزیونی Child of Light تایید شد

ساخت سریال تلویزیونی Child of Light تایید شد

وی جی مگ: پس از انتشار خبری در هفته گذشته توسط نشریه Variety امروز شرکت Ubisoft ساخت سریال تلویزیونی Child of Light به همراه فیلم سینمایی Werewolves Within را مورد تایید قرار داد. Tasha Huo و Mishna Wolff دو شخصی هستند که پشت این دو پروژه حضور خواهند داشت.

به گزارش وی جی مگ، خانم Tasha Huo عنوان Child of Light را به صورت یک “داستان افسون‌گری قابل بازی” توصیف کرد که داستان سفر دختری و کشف‌های او را روایت می‌کند که نمی‌خواهد موارد جدیدی که به دست می‌آورد را از دست بدهد. شرکت Ubisoft هم دیدگاه Huo را برای این سریال محترم و جالب خوانده است. بنابراین انتظار می‌رود ساخت این اثر با کمترین مشکلات انجام شود. Tasha Huo هم‌چنین در حال چالش خودش بوده تا بتواند جنبه‌های گیم‌پلی بازی را نیز در سریال تلویزیونی Child of Light پیاده‌سازی کند.

در مورد فیلم Werewolves Within (بازی واقعیت مجازی که در سال 2016 منتشر شد) این اقتباس گزینه‌ای مناسب برای نویسنده آن بوده که ناشی از طنز و تفسیر اجتماعی که از بازی استخراج شده می‌شود. خانم Mishna Wolff اثری که در حال نوشتن آن بوده را به عنوان یک “فیلم لایو اکشن ترسناک-طنز توصیف کرده که درباره شهر کوچکی است که مردم آن عدالت را به دست خودشان انجام می‌دهند” و کار روی فیلم را نیز “پروسه‌ای مهیج و لذت‌بخش” خوانده است.

هر دو نویسنده از طریق واحد Women’s Film and Television Fellowship شرکت Ubisoft Motion Pictures جذب شده‌اند. هر دو به عنوان اولین شرکت‌کنندگان انتخاب شده و سپس به مدت شش ماه روی ایده‌های خود کار کرده تا آن‌ها را پرورش دهند. باید اشاره کرد این اثر تنها پروژه‌هایی نیست که Ubisoft در حال کار روی آن‌ها بوده و برای مدت‌هاست که فیلمی اقتباسی از Watch Dogs و هم‌چنین فیلمی از The Division با بازی جیک جیلینهال و جسیکا چاستین در مراحل تولید قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =