اخبار بازی

معرفی بازی Civilization 6 برای Nintendo Switch

بازی Civilization 6 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: به تازگی شرکت Firaxis اعلام کرد که بازی Civilization 6 در تاریه 16 نوامبر برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد. بازی Civilization 6  که در سبک استراتژی است در سال 2016 برای پلتفرم PC از طریق Steam منتشر شده بود.

به گزارش وی جی مگ، گفته شده که بازی Civilization 6  بر روی کنسول Nintendo Switch همه به‌روزرسانی‌هایی که برای PC عرضه شده است را خواهد داشت. همچنین شامل محتواهای Vikings Pack، Poland Civilization and Scenario Pack، Australia Civilization and Scenario Pack و Persia and Macedon Civilization and Scenario Pack خواهد بود.

نسخه Nintendo Switch بازی Civilization 6  را می‌توان کامل‌ترین نسخه بازی دانست. اگر به سبک استراتژی علاقه دارید و هنوز Civilization 6  را بازی نکرده‌اید می‌توانید تا 16 نوامبر صبر کنید تا نسخه کامل بازی Civilization 6 برای Nintendo Switch تهیه کنید. این بازی را می‌توانید به صورت Co-op و یا رقابتی با 4 نفر دیگر بازی کنید. جالب است بدانید هیچ اشاره‌ای به بسته قابل دانلود Rise and Fall نشده. این بسته قابل دانلود در فوریه سال 2018 منتشر شد و چهار تمدن جدید را به بازی اضافه کرد. احتمال این وجود دارد که این بسته به صورت جداگانه برای کنسول Switch به‌فروش برسد. قیمت این بسته 29.99 دلار می‌باشد و از طریق Steam قابل دریافت است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − پنج =

  • یا سایت شما مشکل داره یا مرور گر من
    هربار که وارد سایت شما میشم حتما باید یک بار رفرش کنم تا مطالب جدید رو ببینم
    اما بقیه سایت ها که وارد میشم این مسئله نیست