اخبار بازی

بسته اضافه‌شونده Civilization VI: Gathering Storm معرفی شد

بسته اضافه‌شونده Civilization VI: Gathering Storm معرفی شد

وی جی مگ: استودیو Firaxis و کمپانی 2K بسته اضافه‌شونده Civilization VI: Gathering Storm را رسما معرفی کردند. بسته‌ای که قرار است امکانات جدیدی را به بازی اضافه کرده و در تاریخ 14 فوریه برای PC منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که از نام بسته اضافه‌شونده Civilization VI: Gathering Storm مشخص است اینبار سازندگان بازی سعی کرده‌اند تغییرات آب و هوایی به طور کلی اکوسیستم دنیای این اثر را ارتقا داده و جدای از این مسئله چند تمدن جدید را به اضافه کنگره جهانی که اولین‌بار در قسمت پیشین مجموعه معرفی شده بود را به Civilization VI اضافه کنند.

زمانی که کاربرها بسته اضافه‌شونده Civilization VI: Gathering Storm را روی بازی اصلی نصب کنند با دنیایی پویاتر از گذشته روبرو می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی و البته بلایای طبیعی توانایی ارائه جزئیات بیشتری را در اختیار دارد.

در اصل سازندگان این مجموعه بازی در استودیو Firaxis سعی کرده‌اند پیامدهای مختلفی را برای نحوه عملکرد گیمر در این اثر طراحی کنند. حالا رویکرد مخاطب برای تولید و استفاده از انرژی روی وضعیت آب و هوایی تاثیر می‌گذارد و شاید در ادامه باعث به وجود آمدن مشکلات مختلفی شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + نوزده =

  • سلام خدمت شما دوستان خوب
    نیمساعت این بازی رو نمیرید ؟؟؟
    کرک هم شده و حجمش زیاد نیست
    اگه یه نیم ساعت ازش برید عالی میشه