اخبار بازی

ورود رسمی Cliff Bleszinski به دنیای تئاتر

ورود رسمی Cliff Bleszinski به دنیای تئاتر

وی جی مگ: Cliff Bleszinski خالق مجموعه Gears of War و بنیان‌گذار استودیو Boss Key Productions پس از کار روی دو بازی شکست خورده LawBreakers و Radical Heights از صنعت بازی و بازی‌سازی خدافظی کرد و چندی پیش بود که اعلام کرد به‌زودی تمایل دارد فعالیتش را در عرصه جدیدی آغاز کند. توییت جدید منتشر شده از ورود رسمی Cliff Bleszinski به دنیای تئاتر خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، Bleszinski اعلام کرد که به دنیای تئاتر وارد شده و قرار است در نمایش موزیکال Hadestown به عنوان تهیه‌کننده ایفای نقش کند. ورود رسمی Cliff Bleszinski به دنیای تئاتر قطعا برای کسانی که سال‌ها این بازی‌ساز قدیمی را و فعالیتش را دنبال می‌کردند غافل‌گیرکننده خواهد بود. با این حال عضور سابق استودیو Epic Games همواره به عنوان یکی از دوست‌داران تئاتر شناخته می‌شد و اکنون شرایط فعالیت در یکی دیگر از حوزه‌های مورد علاقه‌اش را به دست آورده است.

همان‌طور که گفته شد Hadestown یک نمایش موزیکال بوده که اجرا آن از ماه مارچ 2019 در منطقه تئاتری خیابان برادوی واقع در شهر منهتن نیویورک آغاز می‌شود. نمایش نامه‌نویس و آهنگساز این اثر کار Anais Mitchell بوده و داستان آن براساس افسانه‌های یونان باستان به رشته تحریر درآمده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =