اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty Black Ops 4 لو رفت

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty Black Ops 4 لو رفت

وی جی مگ: اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty Black Ops 4 لو رفته است. این اطلاعات توسط کاربری در وبسایت Reddit به اشتراک گذاشته شده که پیش از این جزئیاتی در خصوص بسته الحاقی Call of Duty: World War 2 هم منتشر کرده بود. با این حال تا انتشار نسخه تست بتا Blackout یا عرضه رسمی بازی تمامی این موارد را به عنوان شایعه در نظر گرفت.

به گزارش وی جی مگ، براساس جزئیات جدید لو رفته دو شخصیت Sgt. Frank Woods و Reznov به Call of Duty Black Ops 4 باز خواهند گشت و بخشی از حالت جدید گیم‌پلی بازی تحت عنوان “Outboarding” خواهند بود که بخش آموزشی بازی محسوب می‌شود. این قسمت احتمالا جایگزینی برای بخش ویژه داستانی بازی به شمار می‌رود. این مورد خود بخش کوچکی از ماموریت‌های بزرگ‌تر به شمار می‌رود.

شخصیت‌هایی هم‌چون “Ruin”، “Battery”، “Seraph”، “Recon”، “Firebreak” و .. در بازی حضور داشته و مراحل و ماموریت‌های مخصوص به خود را خواهند داشت. مرحله مربوط به Recon که توسط Battery هم اجرا می‌شود به نظر میرسد یک توطئه توسط سازمانی ویژه باشد. در این ماموریت Recon باید انتخاب سختی با اشاره به قتل یک کودک را پشت سر بگذارد تا بتواند به استخدام سازمان در بیاید. این شخصیت‌ها توسط زنی که یک شخصیت مخفی سنتی در بازی است دور هم جمع‌آوری شده‌اند. به‌علاوه شایعات به حضور Spectre و Reaper هم اشاره دارند.

سازندگان دو سلاح جدید برای بازی ساختند که البته در تست بتا وجود نداشت. یک لانچر کوچک که مشابه Blackcell بوده و دیگری نیز یک تفنگ شکاری است. تیم سازنده طیف متنوعی از سلاح‌ها را با زمینه “Day of the Dead” و “Halloween” توسعه داده‌اند. این می‌تواند به منابعی با تم هالووین نیز شامل شود که البته هنوز مشخص نیست. زیرا تصمیم‌گیری نهایی در خصوص پرداخت درون برنامه‌ای بازی توسط دو شرکت Activision و Treyarch اتخاذ نشده است.

از دیگر اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty Black Ops 4 لو رفته به بخش Blackout مربوط می‌شود. دو نقشه Cracked و Array از بازی Black Ops 1 ریمستر شده و به محیط Blackout اضافه شدند. به مانند دو بازی PUBG و Fortnite درهایی در بازی وجود خواهند داشت که باز و بسته می‌شوند. اگرچه قرار است در برخی محیط‌های Blackout مانند نقشه Verrückt زامبی وجود داشته باشد این مورد در تست بتا اعمال نمی‌شود. برخی از کاربران با استخراج و بررسی فایل‌های بازی متوجه شدند 100 پلیر در Blackout حضور خواهند داشت. اما این مورد برای تست‌های صورت گرفته مهیا شده و لزوما به وجود 100 پلیر اشاره نمی‌کند. در هنگام آغاز بازی با چتر نجات به درون نقشه بازی وارد خواهید شد. هم‌چنین در بخش “Blood of the Dead” قابلیت استفاده از سگ هم وجود دارد.

به زودی تست بتا Call of Duty: Black Ops 4 برای بخش Blackout Battle Royale شروع می‌شود. جهت یادآوری باید ذکر شود این عنوان در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 2 =