اخبار بازی

بازی Command & Conquer: Rivals انتظارات مالی EA را برآورده نکرده

بازی Command & Conquer: Rivals انتظارات مالی EA را برآورده نکرده

وی جی مگ: براساس اطلاعات جدید مشخص شد بازی Command & Conquer: Rivals انتظارات مالی EA را برآورده نکرده تا به دنبال عملکرد ضعیف Battlefield 5، سه‌ماهه اخیر برای کمپانی نام‌برده بسیار ناامیده کننده باشد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که سال‌ها بود طرفداران منتظر بازگشت سری Command & Conquer بودند در میان تعجب بازی Command & Conquer: Rivals برای پلتفرم‌های موبایل در E3 گذشته معرفی شد. اثری که توسعه آن برعهده استودیو EA Redwood Studios بود و در دسامبر سال گذشته برای iOS و Android عرضه شد. علیرغم این که به گفته سازندگان و اندرو ویلسون مدیرعامل کمپانی EA، در هنگام عرضه از بازی Command & Conquer: Rivals استقبال مثبتی صورت گرفته بود اما گزارش مالی اخیر نشان می‌دهد بازی Command & Conquer: Rivals انتظارات مالی EA را برآورده نکرده است.

مدیر مالی ارشد EA اظهار کرد از زمان انشار این بازی موبایل نتوانست در حد انتظارات ما در بازار عمل کند. با این حال سازندگان تلاش می‌کنند تا پلیرهای بیشتری را جذب Command & Conquer: Rivals کنند. در حالی که آمار دقیقی از تعداد پلیرهای بازی به اشتراک گذاشته نشد اما اطلاعات موجود در Google Play نشان می‌دهد این بازی بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. مسلما با توجه به این که اثر مورد بحث یک بازی رایگان یا Free to Play است تمامی یک میلیون مخاطبی که بازی را دانلود کرده‌اند جزو پلیرهایی که دائما در حال تجربه و هزینه در بازی باشند به شمار نمی‌روند. اندرو ویلسون هم‌چنین اضافه کرد عملکرد تجاری بازی در بازار چین بسیار مطلوب بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + پنج =