اخبار بازی

کوجیما و Conan O’Brien چه برنامه‌ای برای Death Stranding دارند ؟

کوجیما و Conan O'Brien چه برنامه‌ای برای Death Stranding دارند ؟

وی جی مگ: Conan O’Brien مجری مشهور تلویزیونی آمریکا در توییتر خود خبر از یک پروژه فوق محرمانه به همراه خالق سری Metal Gear Solid و بازی Death Stranding یعنی هیدئو کوجیما داد. باید دید آیا کوجیما و Conan O’Brien برنامه‌ای برای Death Stranding در نظر دارند ؟

به گزارش وی جی مگ، عکش منتشر شده در توییتر، Conan O’Brien را در کنار کوجیما نشان می‌دهد و از حضور این شخص در ژاپن خبر می‌دهد. اما به راستی این پروژه فوق محرمانه به چه موضوعی ارتباط دارد ؟ اولین پاسخ بدین صورت است که این دو شخص برنامه‌ای برای Death Stranding در نظر گرفته‌اند. شاید Conan O’Brien نقشی در بازی مورد انتظار کوجیما داشته باشد یا حداقل نقشی تبلیغاتی در تریلر آن داشته باشد. البته امکان به واقعیت پیوستن این فرضیه‌ بسیار دور از انتظار است.

فرضیه دیگری که مطرح می‌شود به حضور عنوان در دست ساخت Kojima Productions در اپیزود جدید برنامه Clueless Gamer اشاره دارد که اجرای آن را Conan O’Brien برعهده دارد. با این حال با توجه به وضعیتی که فرایند تولید Death Stranding دارد این فرضیه نیز چندان محتمل نیست. در حال حاضر حتی کاربران نیز هیچ ایده‌ای نداشته و از بابت تصویر منتشر شده متعجب شدند. باید دید سرانجام همکاری این دو به چه موضوعی مربوط بوده است.

کوجیما و Conan O'Brien چه برنامه‌ای برای Death Stranding دارند ؟ 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 5 =