اخبار بازی

بازی Conan Unconquered معرفی شد

بازی Conan Unconquered معرفی شد

وی جی مگ: طی برگزاری رویداد Kinda Funny Games بازی Conan Unconquered توسط کمپانی Funcom معرفی شد و قرار است در سه‌ماهه دوم سال 2019 برای PC منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی امتیاز مجموعه بازی Conon را در اختیار دارد و تاکنون دو عنوان از این مجموعه یعنی بازی Age of Conan در سبک MMO برای PC و بازی Conan Exiles در سبک Survival برای PS4 و PC عرضه شده است. Conan Unconquered اثر جدیدی از این سری در ژانر استراتژی بوده که ساخت آن را استودیو Petroglyph Games برعهده دارد. استودیویی که توسعه عناوین هشت بیتی Command and Conquer را در کارنامه داشته و هم‌چنین روی ریمستر آن‌ها مشغول به کار است.

تریلر معرفی بازی Conan Unconquered کاملا سینماتیک بوده و نبرد عظیمی را به نمایش می‌گذارد. این بازی در دنیای بربری‌ها جریان داشته جایی که پلیر باید قلعه‌های محکم و ارتش شکست‌ناپذیری را تشکیل دهد تا بتواند در مقابل سیل عظیم حملات دشمنان جان سالم به در ببرد. پلیر باید از طریق مدیریت منابع، به‌کارگیری تکنولوژی جدید برای پیشرفت خطوط دفاعی و تقویت دائمی ارتش خود از خرابی‌ها و تخریب پایگاه جلوگیری کند.

به گفته سازندگان عنوان Conan Unconquered هم به صورت کاملا تک‌نفره قابل تجربه بوده و از قابلیت Co op دونفره بهره می‌برد. در این حالت دو پلیر پایگاه مشترکی را در اختیار دارند اما هر کدام می‌توانند ارتش و ساختمان‌های خود را بسازند تا به هدف مشترک خود دست پیدا کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =