اخبار بازی

جنگ کنسول‌ها سریال تلویزیونی می‌شود

جنگ کنسول‌ها سریال تلویزیونی می‌شود

وی جی مگ: به مدت چهار سال است که قرار است اقتباسی از جنگ کنسول‌ها که در اصل کتابی در رابطه با جنگ بین دو شرکت نینتندو و سگا در سال‌های 1990 است صورت بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا قرار بود این اقتباس توسط شرکت Sony Pictures و به کارگردانی سث روگن و اوان گلدبرگ به یک فیلم سینمایی تبدیل شود اما فرایند تولید این فیلم از آن زمان تاکنون در سکوت به سر برده بود. به لطف اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت Nerdist مشخص شد مسیر این پروژه تغییر کرده. قرار است جنگ کنسول‌ها سریال تلویزیونی شود و ساخت آن برعهده کمپانی Legendary و کارگردانی آن توسط جوردن واگت رابرتز انجام می‌شود که تولید فیلم Kong: Skull Island را در کارنامه داشته و به‌علاوه روی فیلم مورد انتظار Metal Gear Solid هم مشغول به کار است.

اپیزود پایلوت این سریال توسط مایک روسولیو نوشته می‌شود. کمپانی Point Grey Pictures که توسط سث روگن و اوان گلدبرگ تاسیس شده هم‌چنان به عنوان تهیه‌کننده روی این پروژه مشارکت خواهد داشت. شخص جوردن واگت رابرتز، مایک روسولیو به همراه جیمز ویور، الی بوش، جولین راسنبرگ و هریس و جوناه تولیس از Flying Penguin Pictures تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده خواهند داشت.

این سریال تلویزیونی در حال حاضر هیچ گونه تاریخ انتشاری نداشته و مشخص نیست توسط چه شبکه و یا سرویس استریمی پخش خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + چهار =