اخبار بازی

تایید حضور صداگذار Max Payne و Alan Wake در بازی Control

تایید حضور صداگذار Max Payne و Alan Wake در بازی Control

وی جی مگ: استودیو Remedy در جدیدترین اطلاعات منتشر شده حضور صداگذار Max Payne و Alan Wake در بازی Control را مورد تایید قرار داد.

به گزارش وی جی مگ، سم لیک Creative Director استودیو Remedy و کوتنی هوپ بازیگر شخصیت اصلی Control یعنی Jesse در گفتگوی جدید خود با وبسایت Dualshockers جزئیاتی جدید از این اثر و داستان و شخصیت‌های آن را به اشتراک گذاشته و حضور صداگذار Max Payne و Alan Wake در بازی Control را تایید کردند. جیمز مک‌کافری صداپیشه شخصیت Max Payne و هم‌چنین متیو پورتا صداپیشه Alan Wake هر کدام نقشی را در Control ایفا می‌کنند. لازم به ذکر است کورتنی هوپ پیش از این وظیفه صداگذاری شخصیت Beth در Quantum Break را برعهده داشته است.

سم لیک در ادامه توضیح داد در این بازی تمامی ستارگان Remedy حاضر هستند. هم‌چنین گفته شد شخصیتی که مک‌کافری در Control ایفا می‌کند ویژگی‌هایی مشترک با شخصیت Max Payne خواهد داشت. «مدیر دفتر اداری Control شخصیتی است که Trench نام دارد و توسط جیمز مک‌کافری ایفای نقش می‌شود که او را با نقش Max Payne می‌شناسید. روند داستان بازی برای من بدین حالت شکل گرفت که ما این سازمان مخفی دولتی را در اختیار داشته و به شخصیتی پیر، سرسخت و بدبین نیازمندیم تا مدیر این مجموعه باشد. سپس به این ایده فکر کردیم که این شخصیت می‌تواند در جوانی پلیس یا مامور فدرال بوده و اکنون باید مدیریت این مجموعه را برعهده داشته باشد. مک‌کافری برای این نقش عالی به نظر می‌رسید.»

هم‌چنین در ادامه توضیحات که شامل اسپویل نیز می‌شود مشخص شد شخصیت Trench در طول بازی مرده است و مشخص نیست این شخصیت بی‌جان چگونه بر داستان بازی تاثیر خواهد داشت. سم لیک توضیحات زیادی در خصوص شخصیتی که متیو پورتا آن را ایفا می‌کند ارائه نکرد و تنها اظهار کرد «متیو نقش Dr. Casper Darling رئیس این تحقیقات و دانشمند این سازمان را ایفا می‌کند. شخصی که بیشتر از همه به دنبال سر درآوردن از این پدیده غیر قابل توضیحی است که این محیط با آن مواجه شده است و در تلاش است تا مرز واقعیت را به جلو حرکت دهد.»

عنوان Control برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دست ساخته بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 توسط 505Games انتشار یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − نه =