اخبار بازی

حتی پلیس‌ها هم Super Smash Bros. Ultimate دوست دارند

حتی پلیس‌ها هم Super Smash Bros. Ultimate دوست دارند

وی جی مگ: این روزها معمولا داستان‌هایی که با دخالت پلیس همراه می‌شوند سرانجام مطلوبی ندارند اما عرضه Super Smash Bros. Ultimate مدرک دیگری را نمایان می‌کند که چطور بازی‌ها می‌توانند تمامی اقشار را گرد هم جمع کنند. مثالی که بیان می‌دارد حتی پلیس‌ها هم Super Smash Bros. Ultimate را دوشت داشته و به تجربه آن علاقه‌مند هستند.

به گزارش وی جی مگ، شخصی به نام Jovante M. Williams به همراه دوستانش در آپارتمانی واقع در شهر سینت‌پل ایالت مینه‌سوتا نزد هم جمع می‌شود تا به تجربه عنوان موفق جدید شرکت نینتندو یعنی Super Smash Bros. Ultimate مشغول شوند. همان‌طور که می‌توان انتظار داشت این دورهمی‌ها معمولا با ایجاد سروصدا همراه هستند به همین دلیل ظاهرا یکی از همسایگان پلیس را خبر می‌کند تا به دورهمی گیمینگ این جمع خاتمه دهد.

هنگامی که پلیس به محل ماجرا رسید همگی فکر می‌کردند که شب لذت‌بخش‌شان تمام شده اما کاملا در اشتباه بودند. زیرا پلیس‌ها به جای بررسی شکایت‌های مطرح شده از افراد حاضر در خانه پرسیدند که مشغول تجربه چه بازی هستند و آیا امکان دارد که آن‌ها نیز به همراه‌شان به بازی کردن بپردازند ؟ شخص Jovante M. Williams در رابطه با این ماجرا گفت «من از آن پرسیدم که آیا همه شما می‌خواهید Super Smash Bros. Ultimate بازی کنید و دو نفر از آن پلیس‌ها دست‌شان را بلند کردند. و سپس در رابطه با چگونگی کنترل بازی و دکمه پرش سوال کردند. یکی از آن‌ها با شخصیت Pikachu بازی کرد و به کنترل بازی نیز آَشنا بود.»

حتی با رسیدن تعداد بیشتری مامور نیز هم‌چنان اتفاقی نامساعدی نیفتاد و آن‌ها اعلام کردند این چند دوست به دلیل این که لحظاتی را مشغول خوش‌گذراندن با یکدیگر بودند به ارتکاب جرم محکوم نمی‌شوند. ماجرایی که نشان می‌دهد حتی پلیس‌ها هم Super Smash Bros. Ultimate را دوست داشته و به همراه این چند دوست دقایقی را صرف تجربه عنوان انجصاری جدید Nintendo Switch کردند.

حتی پلیس‌ها هم Super Smash Bros. Ultimate دوست دارند 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 10 =